Thursday, June 9, 2011

The Sadistic of Me



Sorry lame tak update.. Mood swing sesungguhnye tersangat swing sampaikan rasa nak update pun terganggu.

Aku memang jadik fan satu belog nie. I mean, aku stalk dye even sebelom aku jadik blogger lg.
Aku kagum dengan dye, and her blog is very nice. Tapi, kita sebenarnya akan kecewa bila ape yang kita pikir tak sama dengan apa yang sebetulnya terjadi.

Straight to the point, that belog buat satu contest, and aku interested and very excited giler2 nak join. And...... biaselah kan contest mst ade syarat2nye... As uolls know, im very new in blog. So banyak mende lagi tatau... Ok... Bila tataw, kite tanye la kn?

Ape yang jadik? My question was ignored! And '........' answered the question after me. Ok, Im hurt. Haha totally hurt. Feel like Im kucing tepi jalan yang ade sakit kulit!

Wan a prove?


Klik pada gambar utk lebih 'Jelas'.


Klik pada gambar utk lebih 'Jelas'.

Cube uolls bandingkan tarikh kedua2 gmbar tu? Nampak tak yang komen aku datang dulu, dan dye boleh balas komen orang lain, tapi mungkin tak nampak komen aku. ;(

Aku smudgekan imej tu bukan sebab nak menipu. Aku jaga kehormatan tuan punya belog, dan aku taknak sebarkan2 ape2. Aku cuma nak meluahkan kekecewaan, kesakit-atian dan keluhuran perlembagaan. Eh ape aku merepek ni??

Andai tuan punya belog singgah, saya cuma nak cakap, saya tak jadik join contest. TQVM

No comments:

Post a Comment

Jum kekomen Sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...