Saturday, February 25, 2012

Angan - Angan Mat Jenin Aku

Mase aku sekolah dulu, ta sabarnyer nak jadik besar. Nak kejer.. nak carik duit bebanyak... Tak suker skolah.. tak suker pening2 nak pakai baju skolah hari2... tak suker sakit cekgu cubit sebab tak pakai kad matrik, tak pakai anak tudung... Tak suker stress nak pekse sbb study last minit... tak suker itu... tak suker ini... kan senang kalau keje, boleh dapat duet banyak... x pyh pk sal keje umah, sal cekgu garang.. sal exam yang susah... * pikiran bebudak



Tapi dah abis skolah pon... kene blaja lg.. masuk U pulak... Ok what's the point...? haaaa... nak cakap jer yang result aku terok gilos sem nih... Terok mcm gampang...! hahaha huuuwaaaaa...
just got 3.*4 jep... Too much shock for me..


pastu mule la cakap, kenapa la aku sambung blaja.. kan senang abeh diploma dlu aku kawen aje... *pikiran orang yang dah gatal nak kawen...lalalalala

No comments:

Post a Comment

Jum kekomen Sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...