Friday, April 29, 2011

AkuKah Cekgu Itu?


Pengalaman Pertama mengajar Tuisyen Matematik Tahun 5 dan 6. Feeling? Ah suck!.
Aku dah siap awal2 giler pas maghrib nak gerak, tapi kene tunggu my little bro sbb nak kne anta gi tuisyen sesame. Fine pastu nak melayan that crazy dude anto sofa kat umah aku, tanak balik sbb xdapat bayaran tapi datang tak cakap pastu kunun cakap bos dah call my mum. bodoh!. Dah nak sampai tuisyen dalam kul 8, my swwweeeeettttt daddy swoh amik Lcd kat rumah. Damn I late rite now!!! And aku patah balik dengan cacimaki sepenuh hati.

Aku sampai, sume student da tunggu. Aku fotostat ape yang ptut, dan aku bagi dorang buat. And wtf wtf wtf wtf wtf wtf mmg menyesal terima jawatan nie. Sebab aku mmg tak layak jadik cekgu. Buat malu jep!!!!

Ade murid ta paham coz Im teaching fully in BM. And dorg 'pening'.
Very hard day today.

No comments:

Post a Comment

Jum kekomen Sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...