Tuesday, April 26, 2011

The buruk lantak kuat makan sushi is me!!!



Siapa hantu suke sushi?? Saya!! Siapa fanatik dengan sushi?? Saya juga!! Siapa yang ngepow mintak duit mama untuk sushi??? Saya juge!!!

Mesti youoll tak paham nape aku post gambar kad member sushi king nie?? Iye...sebabnye.... kalau youoll tader kad member nie, youoll akan bayar beribu2 lemon berpuluh2 ringgit hanya untuk beberapa pinggan sushi di kitten belt tuh... Member kad nie aku dah mula buat dari tahun lepas, memandangkan tahap rasaketagihsushishinggamenjilatkaki suke giler babeng dah mula naik tahap kepala...

Its worth bout RM20, with free calendar 2011 and RM20 voucher... so worth sesangat sebenarnye... bayar RM20 dan dapat coupon RM20 juge kn??

Sebenarnye bende yang aku nak citer ialah

Photobucket

Bagi aku iklan nie mmg wat aku rase nak maenlompat2kegembiraan hepi sesangat tapi memikirkan aku ade keje, i means aku kne g opis pura2busy sbb nak mengabehkan internship lagi sebulan... aku termenung kejap...

Akhirnyee aku berjaya jugak curik2 kuar untuk melampiaskannafsuserakah melantak sushi sampai muntah.... hahaha


Aku angkut adik aku paling comey kecik nie temankan aku melantak.... Untuk maklumat youoll, Fiesta melahapsampaimuntah makan banyak nie boleh dibuat berulang kali sepanjang tarikh 25-28 April 2011, tapi........ Card holder cume boleh bawak 5 orang sahaja untuk dapat murah guna kad nie. Dan masa makan cuma 1 jam sahaja.

Of cos la orang lain pon nak makan jugak kn? Aku sampai sushi king around 8 pm dan mase tu memang xramai lagi orang beratur. Thanks God. Aku dapat duduk dalam around 10 minutes waiting, in front of kitten belt... Bila aku duduk with my littlecutey adik aku, satu sit kosong kiri duduk la satu miss. Mungkin giler sushi jugak macam aku kn?

Tips untuk youoll, harge air di sushi king sesangat la mahal.... I mean, for me la... just one glass tu 4 5 ringgit, baik la u beli sushi kn?? hurm tapi youoll bole mintak greentea cold/hot. So agak2 kalau dah tercekikgelojohsesangat tersedak dan perlukan air, ta perlu yang nakpengsantengokbil mahal2 kn...


Lagi satu, harga sushi nie dibezakan melalui harge plate dorg...

Blue - RM2
Yellow -RM3
Pink - RM4
Red -RM5
Purple - RM6


Menu 1st yang aku tangkaplelehnakmaty mengidam sesangat, Udang bapakgajah besar atas sushi...hahaha memang sedap gilerr..... Sushi kat plate yellow tu just tuna sbg permulaan...;p



Sushi kembangtekakeeuuuuuu sotong kurita kot yang mmg menyesal aku ambek... nak rase sgt punye pasal... hah ambek kau!




Sushi softcrab bakkatejiranbelahkananaku. My comment? Sedap!


Sushi adenugetbulat2atasdye nuget ikan. Mmg sedap.

Sushi jeruksotongyangjanganditirudarirumahok? jeruk sotong. Rase sedap kalau sotong tu xkenyal2 pelik. Tapi telur yang menyeliputinye mmg sedap.

Sushi isiketamtaburdengantelurikanatasdye isi ketam. Si kenit comey nie la yang pilih. Tangan dye x sabo2 nak capai tu haa....



Tengok berapa ramai orang beratur nak menikmati sushi fav??? Berduyunnn tibaa......-_-
Pakcik jeruk tu nak ngorat aku ker? Orang nak amik gambar pun nak nyebok2bajetensemno interframe..hihii

No comments:

Post a Comment

Jum kekomen Sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...