Thursday, May 12, 2011

ANnOYiNg ThInGs WHeN U ArE DriVinG.


Keter yang menaikkan nafsu zahir batin aku.
Peh Peugeot Pujaan Hatiku!
Marilah padaku... *haha dah mule daaaa..

Sebagai pembuka ceriter...
Aku nie mmg minat sgt ngn Peugeot, sampaikan dimana2 aku berada,
even when driving pun biler ade Peugeot Pujaan Hatiku,
sanggup aku tgk tak lps smpi nak langgar keter dpn. *ahaks!

LaP U PeUGeOt!

Disebabkan aku nie gi opis mendriving, so banyak lew pengalaman
duka lara saket jiwa dalam menghadapi perjlnan hidup.

So hari nie aku nak bgtawu korang 10 bende yang paling annoying
dalam membawak memandu.

  1. Biler motor tak sedar diri, da la kecik, Peh molek pulak yer nak konker jln tu sorg2, kat highway plak tu!
  2. Jalan tu jalan sehala sahaja, Double line plak tu. Double line = jalan yang tidak dibenarkan memotong. Ade pulak sipot sedot kat depan! Bwak pulak 40km/h. Mmg darah boleh naik kepala cmni!
  3. BumPer setiap 15-20m. Peh menggugat kesabaran sungguh.
  4. Tgh tunggu orang kuar parking, tup2 orang lain masuk. Seb bek aku nie jenis penyabar dan ta suke belasah orang. Kalau x......penyekk lerr..
  5. Aku dah lambat nie, tapi kene ngekor pulak budak dgn sign L kat depan. Paling hebat, sign P pun ade jgk!
  6. My mum call and call and call, tabley nak angkat sebab dpn traffic lite. Bahayer ade CCTV wooo...
  7. Tgh bawak 130km/h nie kat highway lane kanan, tibe2 ade la kancil sipot sedot bagi signal nak masuk lane. Kalau laju ta haper ler nie bawak mcm kura2 nak buang air! Lori/van pon same gak. Dah ler besau, bukan ker ade signbod 'Kenderaan berat dilarang memotong'? Tapi dorg wat jalan mcm mak bapak dorg nyee jer.
  8. Tgh bawak slow giler sbb minyak da abes, tapi keter sumer nak rapat mcm nak ciom bontot keter aku. Aku da bagi laluan pon dok ngekor ajer..
  9. Tengah fokus tgk depan nie tapi terpndang couple *ehem2 muaahx2 kat sebelah.. adui mne blh lps pluang tgk drama ni..ahaks!
  10. Jalan berlubang2 mcm naik kuda je kalau lalu kat situ..

Itu la 10 bnde2 annoying yang aku tiap hari rase.

Uolls ade ker?

Everyday is a tired day.-_-

No comments:

Post a Comment

Jum kekomen Sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...