Tuesday, May 3, 2011

JanGaN MakAn PapPa RoTI!!!!!

Ceh cam garang jer aku nie. Tapi untuk orang yang tak kenal, memang aku ni nampak garang... Tapi dalam hati ade heart beb...


Tadi jam 6 ptg, aku macam biase la drive sopan santun sambil tersenyum manis mnje pada drebar2 kacak sebelah keter aku... biler aku dah half way, i mean dah melalui jem strawberry yang dahsyat dengan penuh kebinatangan,

Tibe2.........

'Di hatiku ini sunyi sunyi
Di jiwaku ini hampa hampa
Hidup ini kosong kosong
Hati ini sunyi sunyi'

RinTon Hp Nokia aku.
'Peh, salah nie angkat tepon depan traffic lite, Ley kantoi depan CCTV cmnie'.
Aku tgk, 'Home Sweet Dream'.
Lepas jer traffic lite, aku tros call balik.

Ibu : 'Kakak dah kat mane tu? Boleh tak kakak patah balik beli tiket adik?'
Kakak @ aku le tu : 'Akak dah kt Kg. M**ay* dah nie. Dah nak sampai...'
Ibu : 'Akak patah balik la. Kat sane kan jem kalau ibu pegi sane. Akak da dekat, tolong la ok?'
Kakak : 'Hah yela2!'

Mate aku nak mule kuar urat2 ijaw, telinga dah berasap panas,
aku tak boleh nak bayang perasaan aku.
Rase nak jadi hulkhogan [camtu ke eja hulk?] time tu jugak!!! Huwaaaarrgggghhhhh.......!!!!



Tapi hulkhogan pun tawu syg mak dye kn?
Aku pun pusing jugak, walaupun 2 kali sesat pada jalan yang same...Ahaks...

Sampai L*r*in,

Ibu : 'Kakak tulun cari Transtar yer.... Express gi Kuala Kangsar.'

Akhirnyee dapat jugak aku blikan jugak adeq aku tiket ke Kuale Kangsar.

Dah setel sal tiket, Aku cek2 duit,
'Peh ade RM10 lagi, Boleh la Paw Pappa Roti 2 bun. Hoyyeeeee!

Aku pun berjalan dengan semangatnye, walaupun selipar a bit slippery sbb tapak da haus, jinjing beg kotak2 yang besau gabak dengan pakai baju kurung, dah tak pkir sal jaga imej,
Yang Penting Perut Gua Lapar beb!!!
Untuk Orang yang tak tawu, kedai Pappa Roti di sini memang Kecik dan Hujung Dunia!
So anda mesti paham betapa laparnyaaa gua andai sanggup menapak dan mengabaikan imej Ratu Cantik Jepun nie semata2 untuk Pappa Roti.


Lagi 20 langkah.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Excitednyeee....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Lagi 15 langkah....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Lagi 10 Langkah....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Lagi 5 langkah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dan langkahku mati. Aku ingin menangis disitu.
Pappa Roti tutup!!!!!!!!!!!
Cilanat ko Pappa Roti!

Di sini aku ingin berjanji tidak akan makan Pappa Roti lagi selama seminggu kerana
Pappa Roti mengkhianati aku!

Mari sama2 boikot Pappa Roti selama seminggu.....Hiiiyaarghhhh!


Bye2 Pappa Roti.



No comments:

Post a Comment

Jum kekomen Sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...