Friday, May 20, 2011

NiAt bAiK DaPaT TuBA

Actually perasaan aku betul2 tak stabil sekarang nie.

Banyak sangat masalah yang bergayutan dalam fikiran ini.

Terutamanya bila....


Kawan aku, Ina ( bukan nama sebenar ) mesej aku nak pinjam duit.
Nilainya mungkin besar bagi aku yang tidak bekerja ini.
Uolls tawu sbb ape die nak pinjam duit?

Kawan pada Si Ina nie nak pos barang dari London.
Si Ina kene cas untuk kapal terbang.
Uolls tawu brape?
RM650.

Bukan sikit2, boleh dapat Nokia C6 satu siot....
Die dah bagi duit tu, so sekarang die tengah kering.
Disebabkan aku nie Baik Hati, aku pun setuju nak tolong.

Die nak pinjam Rmxxx.
Hurm yela aku kan banyak duit.
Sepanjang lalui Intership nie,
Elaun aku Rm300 (tolak elaun kalau amik coty) , elaun die RM400.
Ptptn die ade, aku mane mintak.
Aku gi opis naek keter, die jalan kaki.
Sebab tu die pinjam duit ngan aku kn....

Then sebab kebimbangan seorang rakan,
aku pun cerita dengan My Mum.
Uolls tawu My mum cakap ape?
Pasni die taknak bagi aku duit lagi sebab aku dah banyak duit sangat!

Ibarat Jatuh Di Tangga Kayu!

Sumpah pasni aku lari Rumah aje!
Home Hell Home.

4 comments:

  1. sabor jela..niat kamoo nak buat baik kt kawan 2 boleyh...law saya pom wat cam2 gak

    tapi meby si ibu xnak anknya ditipoo meby...ntahla :)

    ReplyDelete
  2. siyes rase home nie mcm hell...Argghhh bencinyee.... bytheway thx neena...;)

    ReplyDelete
  3. Jgn baek sgt dgn kwn... Bnyk tu...

    ReplyDelete
  4. Liyana Zahim - Nilai yang dye pinjam tu saya tak paparkan takot nnt xdapat phala.. ;)

    Tapi x tolong serba salah.

    ReplyDelete

Jum kekomen Sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...